non
tt de facon, dès que l'on apprend quelque chose ou qu'on l'entend quelque part, on poste ici, nn?
Modérateur : Space_Moderators

03. Will you release a new single before your next album?
Benny: I don’t know… right now we don’t have a single we’re sure about, maybe we’ll do a promo release for Djs and record labels, or maybe a Beatport pre-release….
Et la question tant attendu :13. The next album will be a Benny Benassi's album or a Benassi Bros's album?
Benny: We’re concentrating on a Benny Benassi album, but we’ll see what comes out!
Moi j'trouve que ça rend mieux sans paroles31. When will be release your so amazing new track that you're playing in your live (lovefest, technoparade, benassi bus tour, mix@paris...). Is "Inside of my head" the real title ?
Benny: Thank you for being so attentive.... it doesn’t have a real title yet... it’s really an isntrumental track so far... We’re looking for the right vocal part.... Keep listening!

Depuis qu'on l'attendait aussi ce remix!limortel a écrit :youaaah je reconnait pas bennassi jadore vraiment![]()
![]()

Si Benny avait la même idée que toi de sa track, je serais l'homme le plus heureux du mondedjfameus a écrit :c'est bizarre à dire mais je crains que le morceau ait changé depuis la lovefest....![]()
c'est devenu un morceau électro alors que la version "bourrin" était excellente
je sais pas moi mais bon quand je vois le succès des vidéos de lovefest, je sortirai la version electro et bourrin en meme temps
comme pour who's your daddy, l'original qui est bourrin et l'electro qui fait son chemin...